Monday, April 9, 2007

Paste 2007 in America I/ Newport News






Si a trecut prima mare sarbatoare religioasa departe de casa... Am fost la o biserica ortodoxa greceasca duminica dimineata (bineinteles ca nu am inteles nimic din slujba, desi era bilingva: englezo-greaca), dar nu cred eu ca neaparat limba conteaza... Dupa slujba am fost la o masa copioasa la familia John Oana si dupa aceea...am vazut Oceanul in toata splendoarea lui intr-o statiune renumita (cica!), Virginia Beach. Si...gata, a trecut Pastele! PS: La masa am avut de toate: cozonac cu nuca (cam putina...) facut in casa, friptura de miel delicioasa cu piure de cartofi, verdeturi si tot felul de legume, drop de...ciuperci (foarte bun), sarmale vegetariene (excelente), raviolli umplute cu branza si spanac (!) si oua colorate (doar din ciocolata, de data asta). Am mancat ca spartii, normal... A, cred ca asta a fost primul Paste fara Coca Cola dupa muuuulti ani! Mda...

1 comment:

Aleps said...

De unde aveai costumul?