Wednesday, May 2, 2007

Cum ne-am petrecut noi ziua de 1 Mai...





Prea multe nu am facut de 1 Mai...am fost liberi din intamplare...americanii nu "servesc" ziua asta ca pe una importanta...in schimb au ei sarbatorile lor "faine"... pe care inca noi nu le stim!

In mare: am vizitat Yorktown (loc faimos pentru americani si englezi...si nu numai), ne-am plimbat pe niste campii pe care s-au batut americanii pentru independenta (cica!), am vazut o padure de bambus(!), am gasit o plaja super faina si retrasa ("ca-n filme"), am cules margarete, ne-am pozat, ne-am relaxat, ne-am speriat rau de tot (intra pe http://360.yahoo.com/ius76 pentru amanunte), am mai vizitat un parc imens (bineinteles, padure si apa), am facut ceva cumparaturi (haine si chestii pentru casa...adica, pentru apartamentul nostru inchiriat din iunie...cutite, oale, pahare, tacamuri si altele...dar mai trebuie inca o gramada, inclusiv mobilier) si ... a trecut ziua.
Se pare ca se supravietuieste si fara gratare de 1 Mai, desi...

No comments: