Monday, October 12, 2009

Diferente de atitudine

Eu sunt ala in tricou cu dungi si care pare tare chinuit...
In dreapta mea se amuza Florin iar in spate se amuza si mai tare Radu.
Daca am supravietuit si la asta tot nu-i chiar asa de rau...
Poza este facuta intr-un carusel (cred ca asa-i zice) din Busch Garden Europe...unul dintre cele mai mari parcuri de distractii din lume, cica.
O sa revin cu amanunte de la fata locului. Acum merg sa ma asez ca inca sunt ametit si ma dor toate.
Si da, nu-i de mine datul in roller coastere, recunosc.

10 comments:

Brindusa (Brinda Dasha) said...

Ha, ha, mi-a placut si m-am linistit in acelasi timp. Si eu am patit-o si am simtit frustrare crezand ca doar eu m-am plans ca nu e de mine. Deci, m-am linistit acum ca stiu ca mai sunt si altii.

Flavius Ţerbea said...

@Brandusa: bine ai venit pe la mine! :) Se pare ca suntem si dintra-astia, mai tematori sau neinteresati de viteza si caderi in gol! Si rasuciri si intoarceri si sus si jos si...gata...ca iarasi mi se face un mare gol in stomac. Da, suntem cel putin doi in aceiasi oala. :)

Roxi si Alex said...

Hahahaaaa!! Flavius, daca nu spuneai ca etsi si tu printre cei din poza, nu te-as fi recunoscut nici intr-o mie de ani! Vezi ce face frica din om...M-am dat si eu o data intr-un trenulet din asta pe la Mamaia. N-avea decat una sau doua bucle de-alea cu mult bun-simt si tot mi-am simtit stomacul in gat. Rezulta ca in roller-coastere d-astea never-ever, once in a blue moon, not in a million years etc etc etc

Unknown said...

Eu m-as da in asa ceva cred ca non stop, as face si bungee jumping ( sper ca am scris corect ), as sari si cu parasuta....deci, concluzie...amatoare de senzatii tari! ( asta pana dau coltul :) ).

Si ca sa fiu si putin off topic...bomba zilei de 13.10.2009, marti: A PICAT GUVERNUL ROMANIEI! Detalii pe www.realitatea.net

Rusineeee, tara arde si baba se piaptana! Am o cunostinta care a castigat la loteria vizelor acum ceva timp dar a renuntat....si acum zicea ca-i pare rau!

Toate cele bune si sanatate!

Anonymous said...

... tre' sa fie cool rau de tot !
Avantajul de a fi cetatean american - a fost alegerea ta ! Basescu face asa cu toata Ro, fara sa mai intrebe pe nimeni daca-i place sau nu!
b

Flavius Ţerbea said...

@Roxi si Alex: pai prima data m-am dat in ala de copii si tot nu m-am simtit confortabil dar cand vezi grozaviile de oameni mari atunci incepe distractia. Dar macar uiti de orice cand te invarte si rasuceste "trenuletul".
Asta e filmarea de pe unul din ele: http://www.youtube.com/watch?v=y1U4sC-hc6o

Flavius Ţerbea said...

@Elena: si prietenii cu care am fost nu s-ar mai fi dat jos de pe ele (de fapt, nici nu s-au prea dat jos daca stau sa ma gandesc). Eu dupa doua am renuntat.
Am vazut si noi (la fata locului) ca a cazut guvernul si aproape am avut un sibian premier.
Cat despre prietena ta care a renuntat la America...stim si noi (bine) un caz asemanator. Si stim si regretele (crancene) pe care le are acum prietenul nostru! :(

Radu said...

Griffonul:
http://www.youtube.com/watch?v=EBzNuimcUjM

Flavius Ţerbea said...

@Radu: trebuia sa si spui despre senzatia de a "te da" cu Griffonul. Sau, de fapt, ai lasat imaginile sa vorbeasca. :)

Flavius Ţerbea said...

@b: exista, categoric, si cateva avantaje de a trai in America. Printre ele si cel datorat rasucirilor datorate caruselurilor.