Monday, March 15, 2010

Ardealul, eterna Terra Nova

Am mai spus ca nu mai sunt prea interesat de actualitatea romaneasca?
Nu, nu am spus ca ungurii aia prosti si romanii aia prosti pun de un meci intru' amintirea lui '90? Am spus si ca inca se mai foloseste sintagma de amanam unirea cu Moldova inspre toamna viitoare? Ca si cum nu s-ar fi inventat un proverb care suna ceva de genul tara arde si baba se joaca cu iphoneul si stema Romaniei este amplasata pe fundalul flacarii violet. De parca mai stie lumea ca Romania are stema...
Si ca o trecere de la politica interna (chit ca si asta implica externi) la cea mondiala citeam ca...hm...cei de la Ierusalim incep sa-i insulte pe astia din Washingon ca iarba nu le mai place si ca gura nu le mai tace. Si eu ma gandeam ca vine caldura, infloresc pomii si ceru-i ca oglinda.
Si peste toate vin aia cu veninul la limba si-i injura pe americani, pe evrei, pe unguri, pe moldoveni si pe romani.

2 comments:

Carmen said...

:)...n-am inteles nimic...dar ce mai conteaza..

Flavius Ţerbea said...

@Carmen: no, pai mai citesc si eu presa romaneasca (si straina) si inteleg ca unele nu ar fi cum mi-ar placea mie sa fie. Dar ce sa-i facem, nu putem schimba noi lumea si nebunii ei.