Wednesday, January 9, 2008

Din ciclul: mi se-ntampla numai mie!

E multi!
Si cand zic asta ma refer la idiotul care m-a speriat ieri seara.

Veneam eu linistit de la job pe la 9 jumate...ma gandeam la una alta...in special la analizele medicale ale lui maica-mea...oricum, timp prea mult de gandit nu aveam, ca fac 5 minute pe jos de la munca...in fine...si cand sa intru in complexul unde stam...venea unu' agale.

Nimic interesant pana aici? Interesant era ca tipul era complet dezbracat (de fapt, era incaltat) si avea hainele in mana!!!!!!!!!!! Mergea agale si cand m-a vazut, a stat o secunda si a rupt-o la fuga...

Oricum, instinctul meu a fost sa pun mana la curea (am eu ceva secret cu mine mai intotdeauna, in special cand vin seara pe jos acasa...) si poate ca de aia s-a si speriat...habar nu am...eu nici timp de speriat nu am avut, atat de rapid si halucinant s-a petrecut tarasenia.

Nici nu stiam daca sa fiu speriat sau amuzat!!!

Dupa ce mi-am mai revenit eu din soc, am stat si m-am gandit ca toata chestia nu a fost deloc amuzanta si daca in locul meu era o femeie...mai ales ca la nici 5 metri este laundrimatul (spalatoria de haine) complexului...chiar nu se stie ce s-ar fii putut intampla!

Azi, dupa ce am povestit la munca ce mi s-a intamplat...si tinand cont ca in zona asta mai stau cativa colegi de-ai mei...astia au luat-o rau de tot in serios si mi-au zis sa sun la politie! Ceea ce am si facut la insitentele lor ...a venit la job o tanti politist...declaratii...descrierea idiotului...alb, la 40-50 de ani...inaltimea si greutatea...aici e aici, ca trebuie in feeti si poundzi...mama lor cu sistemul asta idiot...in fine...m-am descurcat...chiar m-a felicitat tanti cat de corect si explicit am dat respectiva declaratie...mi-a lasat cartea ei de vizita si mi-a zis numarul cazului (!)...am fost vedeta azi, toata lumea venea sa ma intrebe ce s-a intamplat.

Chestia amuzanta (eu o tin pe-a mea, oarecum) este ca poate ala pur si simplu era la una acasa si a auzit cheia in usa si a sarit pe geam de frica barbatului.
Chestia neamuzanta este ca ala se plimba foarte relaxat intr-un loc retras...tufisuri...intuneric...etc...inainte de a ma vedea...ceea ce chiar nu e in regula!

1 comment:

Anonymous said...

hai bai ca esti tare!!!! este foarte interesanta diferenta de perceptii de la o tara la alta...daca vedeai in romania unul dezbracat te gandeai "uite un nebun!", poate te pufnea si rasul, si mergeai linistit acasa. dar iata ca ai ajuns in america si deja problemele de siguranta se pun altfel! adica colegii tai te-au facut sa chemi politia chiar dupa 24 de ore, a venit politia si te-a ascultat cu cea mai mare atentie...pe de-o parte e de admirat felul in care se ocupa de lucruri, dar pe de alta parte cred ca se si exagereaza putin. deaia eu n-o sa ma mut in usa, si prefer mai degraba ignoranta romaneasca.(cu toate ca sunt un fan al filmelor gen CSI). si deaia romanii vor avea intotdeauna masina de spalat in casa si nu isi vor face spalatorii: ca sa nu vina la un moment dat un psihopat sa-ti violeze nevasta in uscatorie...:)