Thursday, January 3, 2008

Gata...suntem in 2008!

...cine s-ar fii gandit ca anii astia trece atat de repede?! Cand eram copil, asteptam sa vina anul 2000 ca sa vad in ce consta sfarsitul lumii...ca asa eram indoctrinat de catre bunica-mea! Dupa ce a venit si anul cu pricina si nu s-a intamplat mai nimic interesant...nu am mai asteptat sa vina sfarsitul lumii, dar nici nu ma gandeam ca vor trece atat de repede anii astia.
Plus ca, daca cineva mi-ar fii zis cu nici doi ani in urma ca 2008 ne va prinde pe la mama naibii, l-as fii trimis in mod clar la plimbare! Asta-i viata, nu stim ce ne rezerva ziua de maine, apoi anul care va sa vina...
Cum ziceam in ultima postare de anul trecut, a fost tare ciudat sa serbez trecerea in noul an la 7 ore dupa ce-l serbam (si inca cum il mai serbam...) de obicei!
Astia pe aici nu s-au agitat ei prea tare cu petreceri de An Nou! Nu tu agitatie pe strazi, nu tu un grup usor afumat pe strada la ore mici, nimeni nu a iesit afara la miezul noptii, nu tu un Plugusor seara si o Sorcova dimineata... Mai nimic nu arata ca iesim dintr-un an si intram intr-altul!
Noi am ciocnit un pahar de sampanie la miezul noptii cu Florin, am mai stat la o poveste pana pe la 2 si am purces cu voiosie la somn, surprinsi ca am rezisitat fara sa chefuim de Revelion!
Poate data viitoare sa ne chefuim mai scandalos. Poate nu...
Inca o data mai zic un LA MULTI ANI si cam termin cu probleme legate de schimbat de ani...

Asta este, suntem in 2008...an cu alegeri in Romania si USA (dar si Rusia), cu campionat european de fotbal ("big deal" pentru americani si nu numai...noroc cu mexicanii lor), unii schimba prefixe (...), cu Olimpiada chinezeasca, cu cate si mai cate...pe care nu le stiu!
Tot ce sper de la anul asta e sa nu avem parte de prea multe surprize neplacute si sa fim sanatosi cu totii.

No comments: