Monday, December 31, 2007

2008 e pe vine...

La ora la care scriu randurile astea, in America este tot 2007 (8 seara). In Romania, este anul 2008 deja...
Oricum, ciudata si chestia asta cu fusul orar. Stateam si ma uitam la Realitatea TV cum sarbatoresc oamenii din Romania revelionul 2008 si eu...nimic, ca era doar 5 dupa masa la mine.
Am avut o stare semiconfuza, parca mi-au dat si ceva lacrimi (de la vreo ceapa, probabil...), am incercat sa sun lume de acasa, dar nimeni nu a raspuns, in afara de mama..ceea ce e mai mult decat suficient, la urma urmei! Probabil ii voi suna sa le zic LA MULTI ANI dupa miezul noptii americane...adica, cand dorm ei mai bine acasa. Na, ca sa ma razbun ca nu am parte de un Revelion de revelion...ca astia pe aici, nu pun pret pe schimbarea anului, se pare! Nici nu stie sa se distreze si sa caute motiv de distractie americanii astia...

Inchei aici cu prostiile pe 2007, nu inainte sa urez (inca o data) LA MULTI ANI, ROMANIA, HAPPY NEW YEAR, USA si sa fie bine.

PS E tare frumos Sibiul (am vazut artificiile si spectacolul de lumini al francezilor aia meseriasi la RTV)...ceea ce ma face sa fiu mandru ca sunt mediesean. Deci daca Sibiul e fain si Mediasul e si mai meserias decat Sibiul, ce rezulta de aici?

1 comment:

ioana said...

e foarte frumos ca tu ai vazut ceva artificii in sibiu de la cateva mii de km distanta!!! pt ca noi n-am vazut mai nimic din cauza de ceata...ne-am consolat doar cu gandul ca daca ar fi fost vreme buna, cei de la group F ar fi facut o treaba frumoasa...