Tuesday, December 4, 2007

Cheseapeake Bay Bridge-Tunnel





Probabil cel mai spectaculos lucru facut de mana omului pe care l-am vazut pana acum in America. Asta si tunelurile de pe fundul Oceanului care despart Hampton de Norfolk!!!

Podul are o lungime de aproape 23 km de la un mal la altul (peste Oceanul Atlantic), desparte Virginia de Maryland...vedeti si voi pe harta cam care-i treaba...la un moment dat este o insula artificiala pe care poti sa opresti, in rest, sunt doar cateva refugii in caz de extrema urgenta! La un moment dat, soseaua intra sub Atlantic...prin doua tunele...ca sa poata trece pe deasupra vapoarele, in pana mea! Am vazut cum trecea ditamai animalul...ne indreptam fix catre el si la un moment dat...am disparut cu sosea cu tot sub apa si cand am iesit...vaporul se tot duse! Este greu de descris, trebuie vazut...

Facts:
...ca sa treci podul asta te costa 12 dolari un drum...dar la inapoiere, daca te intorci in 5 ore, platesti 5 dolari in loc de 12...
...este al saselea ca lungime din lume
...primul sens de mers (ca sunt, de fapt, doua poduri paralele...cu doua benzi fiecare...unul pentru fiecare sens de mers) a fost inaugurat in 1964, al doilea in 1999
PS Primele doua poze sunt luate de pe net...ca sa nu fie discutii!

No comments: