Sunday, December 30, 2007

2007 e pe duca...

...ce sa zicem asa, de sfarsit de an?! Ma gandeam sa fac un bilant al relelor si bunelor care ni s-au intamplat in 2007! Dar ce mai conteaza trecutul...sa privim inainte, avem altadata timp de analize si bilanturi!

Totusi, as mentiona doar cel mai bun si cel mai rau "fapt"...adica, de bine este ca am venit in America si de rau este pierderea bunicii din partea lui mama. In rest, sa fim sanatosi si cat mai intelepti posibil. Ceea ce va dorim si voua!

Si cum zicea Maria...daca 2008 va fi macar un pic mai bun decat anul ce trece...tot nu-i rau!
Asa ca, va dorim un sincer La Multi Ani si sa fie bine.

2 comments:

dennyx said...

Imi place mult ce am citit la tine pe blog. Si eu o sa vin in Haberica in Septembrie pe H1B. M-am m-ai linistit dupa ce am citit blogul tau...
Si fortza DINAMO!!!

Flavius Ţerbea said...

Multumesc pentru aprecieri. Si iti urez mult succes pe pamant american. Eu zic ca fiecare isi face America lui si ca nu-i rau aici. Deloc chiar...Si nu ma refer numai la factorul financiar ci, asa, ca mod de viata in general. Si ca experienta profesionala este unica, zic eu. Si da, in mod clar: FORTZA DINAMO! :)