Monday, September 8, 2008

am redescoperit bicicleta

...dupa ce mai bine de un an de zile bicicleta mea meseriasa a stat inchisa intr-o debara, am pus-o la treaba si pot zice ca tare mult imi place sa dau cate o tura. Azi am pedalat o ora buna, timp in care am avut norocul sa vad un pui de caprioara foarte mic de la nici un metru distanta! Eu m-am uitat la el, el s-a uitat la mine si...a aparut mama lui si au luat-o amandoi la fuga. Mi-a placut privirea "puiului" de caprioara.
Sper din tot sufletul sa nu-l vad ucis de vreo masina asa cum am vazut destui pana acum, din pacate.
Eu imi tot propun sa imi fac un obicei din a merge pe doua roti aproape zilnic, mai ales ca aici ti se ofera o gramada de conditii, citeste piste peste piste, oarecare amabilitate a soferilor fata de biciclisti, sanse destul de mici de ati fi furata bicicleta si...casti protectoare la un pret mai mult decat rezonabil.
Inca am ceva regrete ca nu am facut turul Romaniei pe bicicleta si sunt slabe sanse sa-l mai fac vreodata si nici o sansa sa fac turul Virginiei sau a altor state americane, pentru simplul fapt ca aici mi-e frica sa merg noaptea prin zone necunoscute. Habar nu am de ce, dar nu ma mai simt in siguranta la lasarea intunericului daca sunt la mama naibii, intr-un loc necunoscut...

1 comment:

Anca G. said...

unii nu stiu sa aprecieze ceea ce au.. :)
Aici NU SUNT PISTE DE BICICLETE!