Friday, September 19, 2008

vancouver@nudisti

Hm..."Clothing is Optional at Beach ahead"(Wreck Beach ii zice plajei)...faza zilei...probabil cea mai salbatica si mai faina plaja din Vancouver...nu ma asteptam sa tina careva seama de afis dar, surpriza, dupa ce am coborat un deal printr-o padurea deasa si am ajuns la malul oceanului am avut un mic soc: pe plaja era plin de hippioti, oameni care foloseau laptopul sau citeau ziare la putzulica/pasarica goala goluta...am apucat sa fac 2 poze la peisaj si in timp ce ma odihneam pe o buturuga vad un penis (!) de o marime decenta la nici o jumatate de metru de capul meu...repet, eu sedeam...si "proprietarul" dansului imi spunea pe un ton neutru ca pe plaja asta cei cu aparate foto pot avea surprize sa le fie spart aparatul si, totodata, dintii! Bineinteles ca in secunda doi am pus aparatul in geanta si am avut un profund sentiment de nesiguranta si nu mai aveam nici un chef de stat pe acolo. De clatit nu am apucat sa-mi clatesc ochii, ca nu prea erau femei dezbracate, in schimb hadralai erau la greu. Si mai erau turisti care se plimbau frumos cu rucsacul in spate printre oameni goi, o tanti care vindea haine pentru cei din generatia Flower Power, unul care se dadea pe o placa de surf si i se balanganeau toate cele...pe bune ca m-a socat, ce sa-i faci, asa-s eu, mai de la tara. Dar a fost tare ciudat sa fiu amenintat de un tip dezbracat complet, care in mod clar parea drogat si, totodata, oarecum normal sa nu se simta confortabil in preajma unei camere foto. Dupa aceea am aflat ca acolo chiar e o regula nescrisa ca aparatele foto sunt interzise....data viitoare o sa stiu...daca mai calc pe acolo!

PS: Nenea de sub umbrela se bronza fara urme. Asta e una din cele doua poze...cealalta e postata mai jos...cea cu hainele intinse pe sfoara.

No comments: