Tuesday, December 2, 2008

Cum mi-am petrecut eu alegerile parlamentare 2008

...mi le-am petrecut departe de freamatul-zbuciumul-tiganeala-micul-berea-posterelelipitepetotiperetiisipetoategardurile-dezbateri la nivel de genunchiul broastei-sondaje aiurea si alte cele atat de specifice (oare?) politichii romanesti in prag de alegeri.
Dar, daca tot am fost eu atat de departe de astea nu puteam sta eu pe fundul meu la caldura caminului de inchiriat si sa-mi vad de treburi?!
Nu! Nu am putut sta si am mers cale de o ora buna pana la consulatul onorific din Norfolk ca sa votez si eu. Am fost unul din cei douazecisiceva de mii din cateva milioane bune de romani imprastiati in zare (zari?) care nu au avut ce face si au votat care pe unde au putut.
Cum am votat? Pai la deputati am votat cu toti, ca nu-i stiam pe niciunul si nu am vrut sa-l supar pe careva, asa ca am pus stampila pe toti, ca sa nu fie discutii! La senatori am auzit doar de unul si pe el l-am votat...roman verde (foarte verde chiar) de-al nostru, Bella Karoly! No, ca am trait-o si pe asta sa votez cu ungurii, saraca bunica-mea daca afla din asta i se trage. Noroc ca nu au pus astia (inca) internet la Daia, judetul Mures...
Pot si sa-mi justific acest vot, pierzator, desigur: pai nu-l vad eu pe Karoly sa-i fie frica de vreun prapadit de psd-ist in Senatul Romaniei si...normal, vizez si eu cai verzi (iarasi verdele asta?) pe pereti ca pana la urma, toti e de-ai nostri...si daca nu e, se face! Oricum, acum vorbind oarecum serios, la ce candidati jalnici au fost chiar nu m-a interesat in mod special alegerile astea...ideea a fost ca am profitat de prilej ca sa vad si eu unde e consulatul ala onorific. Si am vazut unde e! Intr-un fel de birou intr-un fel de cladire de birouri...ca sa nu zic ca e intr-un fel de garaj mai ferit de privirile indiscretilor. Deci, e intr-un fel consulat...pana la urma e situat la sediul firmei unui tip inalt, cu ochi albastri, stabilit inainte de '89 pe plaiuri americane, pe cand lucra in comertul exterior. Ce, nu am zis nimic, fara interpreteri, ok!?
Atmosfera a fost ca si atunci cand ai treaba la un birou din Primaria oricarui oras de acasa si pare ca deranjezi pe careva, un tip din "comisia electorala" se juca la un Ipod si ii parea rau ca nu sunt prea multe manele pe el, un altul care a intrat dupa noi a omis sa raspunda la salut, "mama lui Felix" a inviorat putin atmosfera in alea doua minute cat am zabovit acolo prin niste comentarii bine punctate, ce sa mai, a fost nashpa! Nu cred ca mai fac data viitoare...poate o sa merg la Ambasada in DC, ca am inteles ca acolo lucrurile sunt schimbate mult in bine fata de anii trecuti. Nu sunt sarcastic, chiar asa am auzit de la mai multi.
Si dupa ce am plecat de acolo normal ca ne-am pierdut si nu am mai ajuns la un interesant (cred) spectacol de lumini, muzici frumoase si companie placuta.
Asa mi-am petrecut eu alegerile parlamentare din 2008, ok?!

PS Sper ca s-a inteles ca a fost un pamflet, fara a avea legatura cu politica...despre care am spus ca nu mai scriu!

4 comments:

Lola said...

chiar crezi ca-s mai breji in DC? sunt curioasa. eu de consulatul din NY aud aceleasi povesti de ani de zile. de-asta mi-a si expirat pasaportul romanesc fara sa misc un deget sa-l reinnoiesc.

Flavius Ţerbea said...

@lola - Habar nu am daca sunt mai breji, doar am auzit ca recent "serviciile" oferite s-au imbunatatit substantial...cica inainte era jale...oricum, eu sper sa nu am treburi pe acolo prea des. Eventual doar ca sa folosesc toaleta lor cand sunt in zona...

Amalia said...

Mărturisesc cu ruşinea de rigoare că am crezut că se alege acum şi preşedintele. Iubesc România dar politica... nu.

Flavius Ţerbea said...

Nu s-a ales acum presedintele, s-a ales doar praful...Asta ca sa mai treaca din doruri?