Monday, May 11, 2009

Uf

Da, m-a apucat dorul de Romania!
'tu-i...

17 comments:

Anonymous said...

Daca nu ai fi luat deja concediu, te-ai fi scotocit prin buzunare de niste "marunt" sa dai pe avion, dar asa, stai si inghite dorul si astepta zilele mai bune. Unul dintre regretele mele ca emigrant e ca sunt intr-o tara in care ai dreptul la o saptamana sau doua de vacanta pe an. Eh, nu se poate sa le ai pe toate...

Sofie said...

La mine functioneaza de minune o tura online pe Evenimentul Zilei si Cancan ...n-apuc sa citesc doua articole si imi trece dorul instantaneu ...

De cei dragi ... telefon, poze, amintiri hazlii, webcam - ce-i care au ...

ioana said...

pai aseaza-te intr-un coltisor linistit si asteapta sa-ti treaca. ca alta solutie nu prea ai...

Donazz said...

Phui, Sofie, ca mi-ai luat vorba din gura!! Flavius, citeste aici http://www.cancan.ro/ pentru vreo 5 minute. Efect garantat!
Cheer up!

PS: Pe cind o vizita la Chicago?

Dana said...

Mmmmmmmm....sa fie dor sau doar nostalgie ?

Anca G. said...

1-2 saptamani de concediu pe an? si asta-i o regula pe-acolo? Groaznic! Eu am 4 saptamani si nu mi se pare destul.. Frate-meu are in Germania cam 8 saptamani pe an!

Roxi si Alex said...

Subscriu la cele spuse de Anca. In plus, am auzit ca noi, romanii, avem cele mai putine zile de concediu pe an comparativ cu alti europeni. Asa ca din punctul asta de vedere si eu as plange de dor. In alta ordine de idei, chiar daca Romania asta e departe de civilizatie, cu tot pesimismul care zace uneori in mine, zic eu ca nu se reduce totul la cancan, otv, becali, manele etc etc. Ca si americanii au cancanele lor, oteveurile lor si becalii lor. Si in fond, speranta moare ultima (dar am auzit ca pana la urma moare ;))

Flavius Ţerbea said...

@Ionela-Da, nu se poate acum! Mai sunt ceva zile de concediu de luat prin toamna, asa ca... ;

@Sofie - Pe cancan nu-l stiu, pe EVZ il mai vizitez din cand in cand...in general, intru pe hotnews.ro pt stiri...astia le selecteaza cat de cat, dar nu sucicient incat sa nu primesc noi informatii referioare la Simona Braileancasensualsaunustiucum...
Pai pentru aia dragi ma apuca toata treaba...si pentru anii care trec prea repede, poate... ;

@Ioana - solutii exista intodeauna. numai ca nu se aplica intodeauna...dar da, la colt cu mine cand mai fac dintr-astea;

@Dona - Fosta sotie l-a lovit pe miliardarul Petrache cu masina, 10000 de euro pe capul criminalului (insotit de o poza cu curul unei tipe); Iulia vantur se pupa in sfarsit cu respectivul; nevasta m-a inselat cu varul meu (de apreciat ca tarasenia a ramas numai si numai in familie, bravo copii), Gina Pistol a spus "Da" (zice si nu?), 16 ore cu chilotii lipiti de piele (si si pute?); Virgina a facut sex neprotejat (dar tot virgina ramane, nu?), La Comarnic este un azil clandestin de batrani (afara cu ilegalii din tara), sexy-politista a scris o carte (cand si de ce?), Sanii mei sunt pentru sex nu pentru alaptat (se aude acolo, in spate?) , tzatze, cururi, culori tipatoare.
Multumesc pentru recomandare, mi-a "facut" ziua! :)

PS Sa stii ca mie si acum rau ca nu ne-am intalnit in NYC...dar o sa.Cu siguranta vreau sa vad Chicago, dar pana atunci poate te apropii (in vizita, macar) de coasta Oceanului...Sa zici din timp si sa nu fie chestii neprevazute. Asa ceva exista?!

@Danangib - si, si!

@Anca - Da, cam e regula. Sunt si care au trei sau mai multe, dar e raritate, oarecum. Plus ca nu prea se pot lua una dupa alta. Cum zicea Ionela, nu le putem avea pe toate.

@Roxana - Frate-tau din Germania are 8 saptamani de concediu?! pai tu nu ai frati, in pana mea... :)
Acum sunt curios si eu daca americanilor din Romania le trece dorul de tara lor dupa ce se uita la National Enquirer (asa se scrie, sper) sau People... Plus ca nu am zis cat de lung este concediul (platit) de maternitate...
Si cu toate astea, lumea merge inainte. Si inapoi...

@all - de fapt, ca sa fiu sincer, m-am imbatat ca un porc, am ascultat muzica romaneasca de petrecere, mi-am amintit de vii si morti si...rahat, m-a luat dorul/nostalgia/melancolia/ mama naibii stie ce, dar m-a luat. Si dupa ce m-am trezit dimineata (numai eu stiu cum m-am dat jos din pat...se invartea al naibii...si trebuia sa mai si merg la munca) mi-a trecut...
Dar, cel tarziu, la anul cand da frunza tot vizitam Romania...

Amalia said...

Uau, un singur rand scurt si opt comentarii medii si lungi!! Ca una care si-a luat bilet joi si vineri a plecat spre Romania ca se indoia de dor, va zic ca noi oamenii suntem niste creaturi foarte faine, care se axeaza pe ce e rau acolo unde nu sunt si ce e bine acolo unde sunt. Si iata cum toata lumea are dreptate si e fericita :)

Roxi si Alex said...

Mai, Flavius! Anca are frate in Germania!!! Citeste cu atentie! Iar faza cu concediul (platit) de materniatate de doi ani are suisuri si coborasuri, crede-ma. Si orice mi-ai zice de National Enquirer and so on and so forth, tot nu ma poti convinge ca americanii n-au ziare de 2 bani, cum e cancanul la noi. Si nu cred eu ca tot americanul citeste N.E., cum nici tot romanul nu citeste publicatiile noastre mai de doamne-ajuta.

Flavius Ţerbea said...

Oltene, tine-ti patriotismul in frau! National Enquirer si People sunt reviste de scandal, de doi bani, gen Can Can! Am zis eu ca astia de pe aici sunt super culti si interesati numai de incalzirea globala, falimentul Islandei si Letoniei, soarta ursului polar si alte lucruri grele?! Nu, dimpotriva...Dar, sincer, daca stai departe de Romania si uiti unele lucruri nasoale si brusc, daca vezi vreun post romanesc sa stii ca ai o oarecare senzatie de lehamite si iti vine sa te intrebi: Bai, dar noi chiar asa inculti suntem de ni se serveste si urmarim asa ceva?!
Dar orice compar intre Romania si USA, numai presa nu! Cred ca aici e cea mai mare diferenta...BAietii sunt profesionisti si la cele mai nasoale ziare de pe aici. Pana una alta, din NEFERICIRE, otv-ul aproape ca este fenomen de masa in tara, fir-ar el sa fie...
Si da, sunt americani care m-au intrebat nonsalant ca New York este si stat, nu numai oras?!

Flavius Ţerbea said...

@Amalia: Si eu cred ca toata lumea e fericita, canta si danseaza. Dar nu mai scriu nici un rand cand sunt "pilit" ca ui' ce prostii scot din tastaura! Desi, e tare placut sa vad ca am atatia prieni care imi comenteaza aberatiile...
Si cu faza cu biletul luat azi si maine plec... no, asa da!

Roxi si Alex said...

Ok, m-am lamurit cu National Enquirer (mai e si unii inculti ca mine ;)). Ideea era ca totusi Romania e un pic mai mult decat tampeniile astea (care-s peste tot). Asa ca punct: tre' sa veniti sa ne mai vedem, ca ...si noi pe voi!

Amalia said...

Eu am ajuns la o concluzie, dupa ce m-a durut foarte tare capul. Cred ca la noi in Romania de vina pentru tot raul este proportia de oameni nasoi pe capul de om fain. Cred ca omul fain e foarte fain si omul nasol e foarte nasol. Nu "ecsista" clasa de mijloc, domnule!!

In rest de vina pentru metehnele romanesti sunt comunismul si capitalismul.

@Roxi si Alex, eu de exemplu sunt indragostita de Sibiu de cand am fost acolo acum doi ani. Ma si bate un gand... dar nu va spun acuma tot, sa vedem ce o mai fi.

Lola said...

vezi de ce nu e bine sa asculti muzica romaneasca? LOL
ca se isca discutii de-astea de "unde e mai bine", "care's mai breji/destepti/naspa" etc... si astea-s subiecte mai tabu ca ala ca religia. :D:D:D:D

cand ti se mai face dor de romania, iti propun o scurta calatorie la NY, iti trag un mic tur prin magazinele romanesti, mai auzi ceva romana vorbita, mai vezi eventual un gest ceva si-ti mai ostoiesti dorul. daca e nevoie, te duc la consulatul roman sub un oarecare pretext (au expozitii de arta de obicei) si mai dai cu nasul de "authorithay"...
pe urma, la primavara, te duci sa va vedeti familia.

Roxi si Alex said...

Amalia, ma bucur sa aud ca Sibiul ti-a intrat in suflet. Desi nu sunt sibianca get-beget, trebuie sa recunosc ca si eu m-am atasat repede de orasul asta. Are ceva aparte, o lumina si o liniste deosebite...Asa ca poate te gandesti sa revii ;)

Sofie said...

Cu scuzele de rigoare, eu cred ca am fost inteleasa gresit :)...
La mine e invers de cum zice Amalia ... eu am perioade cind nu vad mai nimic bine pe-aci si mereu compar si mereu zic ca iarba-i mai verde acolo decit aici - uneori si eu ma mir cum de pot gindi asa :)) ... si ma apuca asa un dor si-o jale si un sentiment stupid de neimplinire ... atunci imi iau doza de cancan si evenimentu' si-mi trece mahmureala rapid :).