Monday, February 26, 2007

Peaks of Otter














In zona Peaks of Otter, faimoasa cica - am fost in weekendul trecut (23-25 feb.2007)...foarte frumos acolo! Hotelul unde am stat...116$ camera cu doua paturi duble imense...fara mic dejun, care era 10$/persoana si puteai manca de ei pana nu mai puteai. Ceea ce noi nu am facut, ca am luat ceva mancare cu noi de acasa...Am mancat in schimb la restaurant la cina si a fost cam nasoala mancarea...si am baut prima oara de la sosirea in State Coca Cola...are un gust altfel decat in Romania, dar mai nashpa...e mult mai concentrata si mai dulce...nu mi-a placut...si vorba aia, eu am cam baut Cola la viata mea...sper sa ma las de tot de ea! Dar, in general, a fost o excursie tare frumoasa si relaxanta...pana una alta not bad in America! Sa traiasca, la multi ani...si sa apuc sa vad cat mai mult din ea! A...sa nu uit...era plin de caprioare si sconcsi in zona asta!!! Seara veneau pana sub fereastra hotelului...la un moment dat am numarat 14 caprioare la o distanta de 10 metri de noi! Tare chestia...Si sconcsii...doar treceau prin zona si emanau un miros de iti mutau nasul din loc! Nu am putut sa-i pozez ca - spre deosebire de caprioare- fugeau cand vedeau un om. Noua ne-a amintit de mirosul de la lupii si ursii de la Gradina Zoologica din Sibiu. Poza in care apare o veioza e facuta din patul din camera de hotel...

No comments: