Monday, September 10, 2007

Familia Terbea viziteaza Nauticus









Am vizitat un muzeu cu chestii inginereso-acvatice (Nauticus)...interactiv si asta, ca mai toate muzeele de prin Virginia. Erau tot felul de chestii...unele interesante, altele mai putin interesante.
Cel mai mult ne-a placut minisubmarinul care a ajuns la Titanic...il puteti vedea...cu tot cu Maria in el si niste rechini! Reali si nu prea am inteles noi ce cautau ei in muzeul asta...pareau sedati si ti se permitea sa-i atingi pe coada! Pielea lor era super dura, ca un smirghel...
A, si m-au mai impresionat niste ocheane super puternice. Bateau la multi kilometri departare...eu m-am uitat pe vasele din zona, da' de vad vreo tipa facand plaja. Maria s-a uitat dupa pescarusi... Ea a vazut, eu nu.
Mai erau tot felul de chestii...inclusiv macheta la scara naturala a unui vapor dintr-ala mare, sali unde se proiectau diverse documentare.
Si era bine acolo ca nu era cald inauntru, ca afara...Daca erai interesat de unele chestii gen cum sunt construite vapoarele, putina istorie, ceva geografie si anumale marine...puteai sta o zi intreaga acolo. Noi am stat cam o ora buna...

No comments: