Thursday, September 6, 2007

Portsmouth






Portsmouth asta este un orasel super linistit, cu multe biserici, cladiri vechi, muzee (muzeu naval, muzeul copiilor (!), al sportivilor faimosi din Virginia, de arta, ceva teatre si cinematografe interesante...cica...). Intr-un cuvant, un orasel boem.

Noi ne-am plimbat putin pe strazi si am stat cateva zeci de minute intr-un parculet tare fain, nu am intrat de data asta in nici un muzeu si am admirat bisericile de tot felul doar de afara, ca astia pe aici nu prea lasa deschise bisericile in afara "orelor de slujba".

Noi am ajuns aici tranversand Elisabeth River (care, de fapt, nu este un rau propriu zis...este un estuar...Oceanul Atlantic, deci) cu un feribot "de epoca", super ieftin, de altfel...1 dolar drumul! Dar si daca ar fii costat mai mult ar fii meritat plimbarea, in mod clar!




No comments: