Saturday, May 10, 2008

Daca e marti, e North Carolina







Daca tot a venit brusc si dintr-o data vara pe meleaguri indepartate am zis sa dam (inca) o fuga pana la un far, ceva. De data asta am ales Currituck Beach, din North Carolina, cam la 4 ore de mers (cam 200 de mile bune...cam 350km) de la noi de acasa.
Mini excursia a fost tare faina, vreme superba, am mancat un burger de la mama lui...super gustos...na, te mai uiti la calorii?
Am vazut un super magazin cu tot felul de prostioare, cateva pasari exotice pentru noi...pelicani, egrete, cine stie ce alte pasari...cartiere de miliardari...astea, da, impresionante...ne-am bagat si picioarele in ocean...destul de calda apa, mergea de o baie...plaja era imensa si cu nisip extrem de fin...de curat nu pomenesc, ca pana una alta, cam toate plajele pe care le-am vazut au fost impecabile!
Ce-ar mai fi de zis? Hm...am vazut din nou steagul Romaniei...era arborat din acelasi motiv ca si data trecuta: proprietarului ii placeau culorile, nimic altceva...
Dar cel mai impresionant...pe langa far, Ocean si plaja,a fost un cal salbatic care venea agale dinspre Ocean!!! Dupa aia am vazut ca in apropiere este o rezervatie de cai salbatici...si probabil ca si el a profitat de vremea buna sa se racoreasca in Ocean. Sa nu va ganditi ca un cal salbatic este imens...nu, era chiar micut, dar vorba aia, salbatic!


1 comment:

Roxi si Alex said...

1.Da, mai, am auzit si de la Camille ca haburgerii americani sunt foaaarte gustosi. Recunosc ca m-as infige si eu intr-unul, cu toate riscurile.
2. Zici ca au plaje impecabile?? Pai, hai ca le aducem noi niste peturi si gunoaie de pe plaja de la Costinesti, ca e pacat sa nu se bucure si ei de ''civilizatie'', asa cum ne bucuram noi...Auzi, ce plictiseala! Plaje impecabil de curate...hmmmm
3. Iar chestia cu steagu' nostru chiar ma deranjeaza. Eu propun sa cerem ''drepturi de autor'' sau cum s-or fi numind..sa ne plateasca o taxa pe chestia asta (sau barem sa scoata vizele :))