Sunday, September 28, 2008

best buy?

Cum se poate transforma un lucru simplu intr-o chestie i n c r e d i b i l a! Si vorbim de America, nu de Sudan...
Am fost cu Florin sa-si ia un televizor de la Best Buy...televizor fain, mare, firma buna (Panasonic)...l-a platit, l-am urcat in truckul lui si cand ajungem acasa la el...surpriza neplacuta...ecranul era total distrus! Asta este, se mai intampla...l-am dus inapoi pregatiti sa rezolvam extrem de simplu problema, nu? Nu!
De aici a inceput sa se desfasoare evenimentele ca in filmele cu prosti. Senin, managera ne-a zis ca nu e treaba magazinului si ca, probabil, noi l-am spart cand l-am transportat si ca in astfel de situatii...ghinion!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mie nu-mi venea sa cred ce se intampla...pai daca idiotii aia nu desfac cutia inainte sa iti vanda ceva, cum pot ei demonstra ca a fost intact obiectul sau nu! Sau si mai rau: daca, pur si simplu, in cutia aia nu era un televizor?
Noi -putin socati- am intrebat si acum ce se intampla?! Ea a zis sa sunam firma producatoare a televizorului (!!!) si daca ei nu rezolva sa sunam pe cineva mai mare de la Best Buy!!! Bineinteles ca am sunt direct la customer service-ul lor (al magazinului) si aia ne-au zis la fel: sa sunam la Panasonic si ei rezolva. A sunat acolo si aia au incercat sa paseze cazul inapoi la Best Buy si, intr-un final, au fost de acord sa-si trimita un om sa inspecteze cazul...dar noi trebuia sa luam inapoi televizorul...si reprezentantul lor va veni acasa sa vada despre ce e vorba!!!
Deci noua nu ne venea sa credem: am luat un televizor de mai bine de o mie de dolari si care s-a dovedit distrus si astia nu vor sa-l inlocuiasca sau sa dea banii inapoi!
Pana la urma nu am avut ce face si am luat televizorul asa distrus si a venit la Florin cineva dupa doua zile si ala a zis ca probabil nu noi l-am stricat si ca ceva greu a presat deasupra si asta sa fi fost cauza craparii ecranului...Dar atat, ca ei nu au cum sa-l inlocuiasca si ca toata treaba depinde de magazin.
Saracul Florin, numai in pielea lui sa nu fi fost..cum s-ar zice: asa ceva nu exista! Pai uite ca se poate, bataie de joc pe fata, parerea mea.
Pana la urma s-a rezolvat toata tarasenia foarte simplu, dupa cateva zile: a mers inapoi la magazin, era alt manager acolo si ala, fara prea multe povesti, i-a inlocuit televizorul!
Ca sa fiu sincer, eu ceream banii inapoi si faceam o plangere scrisa impotriva primei tipe si nici nu stiu ce as mai fi facut, dar super de-an pixu a fost situatia...

Scuzati multele semne de exclamatie dar si acum sunt putin nervos/socat/revoltat de toata chestia asta.
Am si eu cont deschis la Best Buy (probabil cel mai mare retailer de electronice din America) dar promit sa nu mai cumpar never ever ceva de la ei.

5 comments:

Anonymous said...

"best buy" e renumit pentru chestii de-astea... Numai o cautare la "best buy horror stories" intoarce sute de mii de rezultate.

Donazz said...

Welcome to the unhappy BB club! Bine ca s-a rezolvat...

Flavius Ţerbea said...

@donazz:S-a rezolvat... dar iti strica astia bucuria de a avea o jucarie noua...a, mai ales ca televizorul a fost luat chiar din "considerente depresivo-da' ce, palaria mea, eu lucrez pe nasturi"?!

Anonymous said...

daca era mai inspirat colegul tau, putea foarte bine sa ceara sa il duca aia de la best buy direct acasa si nu avea nici o bataie de cap, cu transportul si caratul, la valoarea respectiva era gratuit serviciu

Flavius Ţerbea said...

@vizitatorul:a intrebat inainte. Best Buyul de aici nu ofera gratuit acest serviciu...era vreo 70 de dolari transportul la domiciliu. Poate in alte parti sa fie altfel, aici e asa...