Friday, October 10, 2008

Domnu' Puiu

Nu l-am placut cu adevarat, probabil, niciodata! Poate nici el pe mine...A fost un om cu personalitate si ambitii desarte, dar a fost barbatul mamei sotiei mele de mai bine de 9 ani si respect acest lucru. Si chiar daca de multe ori nu am recunoscut a facut parte in totalitate din Familie si imi pare sincer rau ca a plecat in ultima lui plimbare prin parcul Sub Arini si Muzeul Satului.
Saraca mama(soacra) de abia si-a ingropat tatal si, acum, barbatul si noi suntem aici, departe, la mama naibii si toate sunt pe umerii ei. Nici nu stim ce sa facem, cum sa reactionam, ce sa o sfatuim, cu ce sa o ajutam.
Prea multi oameni dragi si apropiati ni s-au dus anul asta, oameni pe care nici nu ne gandeam ca nu o sa-i mai vedem niciodata.
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe domnu' Puiu si sa o ocroteasca pe soacra-mea.

1 comment:

Roxi si Alex said...

Condoleante si Dumnezeu sa-l odihneasca!