Monday, February 2, 2009

super bowl 2009

Larry Fitzgerald asta cica e un super celebru jucator de fotbal american (de care, va dati seama, eu nu auzisem) si care a stat cazat la hotelul unde lucram eu la inceputul aventurii noastre in America.
Si ghiciti cine era aproape aproape ieri seara sa castige titlul de MVP al Super Bowlului? Exact, chiar el. Pacat ca in ultimele clipe ale meciului a "inscris" un alt tip si i-a suflat premiul...implicit, mie, sansa sa am o poza cu un MVP....desi fost cel mai bun de pe teren, echipa lui a pierdut si - de obicei- premiile nu se dau celor de la echipa pierzatoare.
Oricum, tipul e mare vedeta NFL, deci tot am un mic motiv de lauda.
Si, ca sa fiu sincer chiar uitasem ca am poza asta pana i-am auzit aseara numele...cica daca aveam si autograf...n-am, ca nu m-a interesat... puteam sa-l vand cu sute de dolari!!!
Si cum spuneam: Pittsburgh Steelers i-au batut dramatic pe cei de la Arizona Cardinals...in caz ca cineva este interesat de deznodamantul partidei. Si da, in continuare nu inteleg fotbalul american, dar nu e totul pierdut. Va mai fi si la anul un Super Bowl!
Mai am o poza cu unu': Jason Campbell, dar asta e mai slabut...cu tot cu echipa lui, Washington Redskins...

No comments: