Sunday, December 13, 2009

Atentie, arde bucataria!

Pe vremuri eram foarte curios cum este iarna la mare!
Nu mi-am satisfacut (nici) curiozitatea asta pana sa ajung in America, ca destul de multe altele (sa vad o sculptura de-a lui Brancusi, de exemplu). Bine, nu e chiar la mare mare, e ocean, dar ce ti-e una, ce ti-e alta...

Acum pot sa spun cum e iarna la mare: depinde de soare!
Daca e insorit afara e chiar frumos (am fost de multe ori iarna la ocean cand era soare si frumos), daca e urat (ca ultima oara) este o atmosfera dezolanta, cu plaje pustii, cu vantul intrandu-ti pe sub piele, cu mai toate restaurantele inchise, cu fatadele hotelurilor si restaurantelor aratandu-si varsta si vanturile (inclusiv uragane) care le-au batut, cu localnici in hibernare si cu senzatie de loc uitat de lume.
Noi am avut parte si de un bonus nedorit: am vazut un restaurant arzand in fata noastra! Si dupa aia au inceput sa apara, in valuri, masini de pompieri, ambulante si masini de politie.

Ca o curiozitate: in ultima perioada tot mai multe restaurante si hoteluri iau foc prin zona! Unii ar da vina pe criza economica si politele de asigurare. Altii, pe coincidente si ghinion.

1 comment:

ketherius said...

Marea este superba iarna. In ultimii 3 ani in Romania (cat am stat in Constanta), am fost pe malul marii la fel de mult iarna, ca si vara.