Saturday, December 5, 2009

Ce faci de Revelion?

Stiti ce cred eu?
Ca alegerile astea prezidentiale au aratat tot ce avem noi, romanii, mai rau in gene: intoleranta, multa frustrare, tiganie, ipocrizie, dezinteres fata de parerea altora, cinism, turbare cu spume la gura, smecherie, lipsa viziunii, rautate, anormalitate, disperare, saracie, mizerie, lipsa sperantei, indiferenta, fatarnicie, resemnare, badaranie, coruptie, interese meschine (este un pleonasm?!), obedienta, lasitate, neloialitate (nu-mi vine antonimul la loial), "eleganta" (nu stiu cum sa spun la eleganta intre ghilimele...da, nu stiu multe), atacuri murdare (sigur, asa e in politica...pacat ca nu toti sunt nascuti frumosi sau mandrii ca brazii...stiti... nu?!... cum erau securistii tip de pe vremuri: inalti, frumosi, impecabili, fara personalitate si cu penisul mic... asta din ce am auzit de la maica-sa lui unu'), lipsa ideilor, tzepe, minciuni ordinare, cumetrii si imbarligaturi care ne depasesc, ba pe-a ma-tii, ba ala e mai prost decat ala mai prost, ba ala e mai urat decat ala urat, ba ala e mai hot decat ala mai hot si, ca de obicei, toti pupat piata independentii. De fapt, nu toti, ca aia care conteaza nu pupat!
Si daca aveti alte pareri (sau completari)...va rugam..intrati la noi in casa! Si daca nu sunteti prea murdari pe talpi atunci nici nu trebuie sa va descaltati.

A, si stiti ce mai cred eu?
Ca noi ne meritam soarta.
Si cu asta imi anunt oficial demisia din postarile despre politichia romaneasca si imi cer scuze celor care n-au ajuns de la inceputul piesei daca am facut prea mult zgomot pentru nimic.

Cum am petrecut de Ziua Recunostintei si cum petrec romanii din sudul Virginei ziua nationala a Romaniei v-am spus? Nu?
No, pai am tot petrecut si am tot mancat bine (dar nu de 1 decembrie) intr-o gramada de locuri, dar nu vreau sa-mi ridic (iarasi) pe nimeni in cap si nu o sa dau amanuntele alea "faine", tipic neaose, fara de care nu se poate. De data asta, le tin pentru mine si pentru cei care cunoaste.

Multa sanatate si, sigur ca da, ce faci de Revelion?

16 comments:

Anonymous said...

Noi inca nu aveam planurile facute pentru revelion. Dar voi ce faceti de revelion?

Anonymous said...

Nu,romanii nu isi merita soarta,posibil doar cei care isi uita istoria,conform spuselor luiA.M.,sunt datori sa o repete. Mai cred ca nimeni care a depasesit varsta de 12 ani,n-ar trebui sa mai creada in promisiuni electorale,ca vb bunicei mele{hodineasca-se},apai,domnii promit,iara prostii or traje nadejde...De aceea cred ca fiecare acr trebui sa-si faca bucatica lui de treaba cu daruire.

adrianagianinna said...

Eu m-am linistit..incrancenarile nu isi au rostul/te infierbanta si nu mai gandesti limpede...(stiu de la mine).Cu siguranta romanii nu isi merita soarta,doar istoriile se repeta in caz ca sunt uitate. De ajun doar,v-a fii cetina si vor rasuna colinzi...

Flavius Ţerbea said...

@Ionela - nici noi nu ne-am gandit ce sa facem de Revelion! :)
Probabil (sper) sa ne chefuim ca lumea pe undeva, prin jurul casei, ca saptamana libera dinainte si dupa Rev nu o mai avem, ca nu mai suntem in tara. Macar de 1 ianuarie sa fim liberi...

Flavius Ţerbea said...

anonymus - te rog, semneaza-te, ca e mai simplu - in promisiuni nu mai cred demult, dar mamaliga aia tot o astept sa explodeze!

Flavius Ţerbea said...

@adrianagianinna: da, da...incrancenarea nu ajuta si ridica tensiunea! :)
Da, ne-am luat cu una alta si am uitat de lucrurile normale si placute. Ce chestie, in cateva saptamani vin Sarbatorile. Aproape am uitat.

d said...

Eu fac revelionul la munte ..:)daca nu aveti ce face poftiti pe la noi ..ca sa mai vorbim de politichie !:))

Lady Io said...

Nu cred ca a mai existat o campanie electorala atat de plina de mizerii ca acum.
Revelion - nu cred ca facem nimic special, stam acasa. De fapt, pentru mine Revelionul nu prea conteaza, Craciunul in schimb este sarbatoarea mea de suflet.

Anonymous said...

Flavius,

Sper ca ai votat deja...

E poate prima si ultima ocazie in care cei ce au plecat si nu au uitat pot veni in ajutorul amaratei noastre tarisoare.

Cu prietenie si respect,

Brad said...

...recunosc stilul care te-a consacrat!
Nu uita sa-ti iei cu tine aparatul foto, nu de alta, da' poate mai treci pe autostrada aia cu 10 benzi ... numi iese din cap !

Unknown said...

Ho Ho HO!
Hai mai sa lasam politica deoparte ca e plina de mizerii si hoti care mai de care mai smecheri. Nici unul nu-i mai bun ca altul dar n-avem ce face, trebuia sa alegem din doua rele raul cel mai putin rau. Am facut bine am facut rau...timpul o va demonstra. Noi sa ne vedem de ale noastre, sa ne facem treaba asa cum stim noi mai bine, sa fin noi curati la suflet, cinstiti si respectuosi cu cei din jur.

De sarbatori...nimic special. Acasa cu familia de Craciun iar de revelion cred ca tot acasa. Ma odihnesc, imi trag sufletul si ma pregatesc pentru anul ce urmeaza.

Si daca nu mai apuc sa intru pe blog va urez de pe acum tuturor, sarbatori fericite, lumina in casa si in suflete si multa sanatate ca restul vine de la sine, numai sanatosi sa fim!

Flavius Ţerbea said...

@d: multumim mult de invitatie. o sa tin minte, sa stii, pentru vremuri mai calde! o sa povestim si despre politica, de ce nu! Si, desigur, despre Dinamo.:)

Flavius Ţerbea said...

@Lady Io - macar s-a terminat si o sa avem mai mult timp sa ne pregatim de Craciun. Uf, ca e aproape pe noi si inca n-am taiat porcu' ala! POate il inlocuim cu peste, de ce nu!?

Flavius Ţerbea said...

@anonymus: am votat si am venit. sper!

Flavius Ţerbea said...

@Brad: no, nici nu stiam ca am un stil! ma credeam mai nestilat, eu, asa, mai de felul meu. cat despre poze tot ma iau cu una, alta si uit sa fac. dar o sa.

Flavius Ţerbea said...

@Elena - multumesc tare mult si sa dea Domnu' sa fie bine la toata lumea! Si sunt unt perfect de acord cu ce ai scris.