Thursday, October 25, 2007

Ocracocke Island - Part One






Nu stiu altii cum sunt...ca sa citez din clasici...dar noua, cand dam de apa, simtim ca ne incarcam cu energie. Nu de aia de la MISA, mai, pur si simplu ... Ne place tare mult apa...cred ca se vede si din poze! Dar, e chiar fain.
Cum ziceam, am fost in Ocracoke Island in ziua aniversarii a doi ani de la casatoria noastra...nu am ramas peste nopate (de data asta), dar a fost mai mult decat faina minicalatoria noastra!. Insula e super...oricum, altfel ne imaginam noi o insula si probabil nici una nu seamana cu alta! Pe asta, de exemplu, mergeai cu masina...ca e foarte lunga...de lata nu-i lata mai deloc...dar are o plaja, de-ti taie rasuflarea.
Cand am fost noi nu era prea multa lume...era lunea, extrasezon etc. - dar cica vara nu ai loc sa arunci un ac. Ceea ce mie nu-mi prea place...asa ca, am avut noroc sa fie putin populata.
Sunt ceva restaurante (ceva, inseamna cam 50) si locuri de cazare; palmieri, pelicani (asta m-a uimit destul de mult...erau pelicani si pescarusi in proportie egala); o gramada de ambarcatiuni de tot felul; un far de pe la 1800 (interesant, zic eu)...
No, adevarul e ca nu ai prea multe de facut pe o insula in afara de a te relaxa si a uita de griji! A, si sa stai la soare si sa faci baie in Ocean cand nu sunt rechinii aproape la tarm...ca sunt si dintr-astia...cica acum vreo cativa ani l-au cam rezolvat pe un tip! Noi nu am vazut rechini si ne-am bagat doar putin in apa, deci nu putem confirma...
In concluzie, eu zic ca nu-i treaba slaba cu insulele astea. Dimpotriva!

No comments: