Tuesday, October 9, 2007

Reedville si Fleeton...undeva,departe de lumea dezlantuita!







Uitandu-ma la intamplare pe harta Virginiei, am zis sa vedem cum o fi la Reedville...mi-a parut mie pozitionat interesant pe harta!

De la noi sunt cam 100 de mile (160km) pana acolo...drumuri "de tara"...cu 4 benzi si netede ca-n palma! Inca ma uimesc ce drumuri sunt in America...ca sa divaghez putin de la subiect. Si, de multe ori, imi zic ca daca nu s-ar fii furat asa mult din bani publici si in Romania ar fi fost drumuri mai decente. Probabil!

Si am purces la drum: am vazut ceva localitati micute si interesante pe drum...3 poduri super luuuuuungi (unul peste York River, altul peste nu stiu ce denumire de indian River si Potomac River...asta merge pana in Washington DC...fara sa exagerez, toate raurile astea sunt mai late decat Dunarea...totul e mai mare aici, se pare)...o fabrica de prelucrare a lemnului...cred ca am vazut paduri intregi in remorcile camioanelor care se duceau inspre fabrica asta.
Pana la urma am ajuns la destinatie si aici, surpriza! Orasul Reedville este un oras super mic...nu cred sa aiba 100 de locuitori (!)...un mic port de pescari...cu puternic miros de peste in aer, cu barci la fiecare casa (super case, de altfel). Ne-am plimbat un pic si am mai mers pana in alt oras. Si mai mic (dovada este placuta de la intrare in oras...89 de locuitori si 18 caini) si mai luxos. Cred ca toate casele valorau peste 500000$...pe putin. Si toate aveau iesire la Chesapeake Bay. Oceanul Atlantic, adica! MAcar se "distrau" cand era furtuna...ca sa fiu rau si ciudos. Dar chiar era paradisiatic acolo. Poze la case nu am facut, ca nu am facut. Dar sa ma credeti pe cuvant ca erau case de case.
Ce era rau, e ca de abia am gasit un drumeag care sa ne permita si noua sa vedem Apa...ca erau tot drumuri private...nu era deloc turistica zona. Nu aveau ei nevoie de turisti acolo...Dar si dupa ce am reusit sa ajungem pana la plaja, a meritat.

No comments: