Sunday, August 24, 2008

Cove Point Lighthouse



Cove Point Lighthouse (in Maryland) a fost construit in 1828, este inca operational - din aceasta cauza este deschis doar cateva ore pe zi, este extrem de aproape de apa...probabil ca in cativa ani apa va eroda tarmul si...adio far?!
O tanti de origine germana (nascuta si crescuta in Deutschland) ne-a fost ghid, ne-a explicat cateva chestii interesante, nu ne-a lasat sa urcam in varful farului si...mi-a inchis gura cand am vrut sa ma dau mare si i-am zis ca in primavara asta am fost in Munchen....ea m-a intrebat daca in oras sau doar in aeroport...eu am zis ca doar in aeroport de data asta si ea mi-a taiat-o scurt zicand ca Aeroportul Munchen este la 50 de km de oras si ca nu se pune...Hm, nemtii astia, nu au ei timp de exagerari.
Ea ne-a zis ca avem noroc sa vedem in zare (se vede putin si in prima poza...intre casuta si far) cel mai mare vapor din lume...o imensitate care transporta gaz lichefiat...este o platforma in apropiere si venise sa incarce, probabil...adevarul e ca vaporul ala este imens...ne-am uitat printr-un binoclu si pe langa se vedeau alte vapoare care pareau barcute pescaresti in comparatie cu el.

No comments: