Saturday, August 2, 2008

Iris, Thin Lizzy si centrul Mediasului

In lipsa de altceva mai bun "cautam" muzici pe youtube si am descoperit piesa asta:
Thin Lizzy feat. Gary Moore - Don't Believe a Word. Super piesa, incat asa de mult le-a placut si celor de la Iris incat au "coverit-o"...fara sa si zica de unde au luat-o si prezentand-o ca pe o creatie proprie?! Poate nu am retinut eu si au zis ei pe undeva ca "Sa nu crezi nimic" este preluata de la Thin Lizzy...
Si, desi imi plac mult de tot cei de la Iris, vin si eu si "fac" o intrebare: Cate piese originale originale (nu coveruri) au ei?
Dar, pana la urma, ce mai conteaza asta, faza e ca sunt meseriasi.

Pe aia cand era sa ma ciocnesc de Cristi Minculescu la colt de strada in Medias v-am zis-o? Mergeam eu cu Florin (nashu) pe centrul vechi (si fain) al vechiului burg sasesc si cand sa dam coltul aproape m-am ciocnit cu solistul de la Iris. Si ca prim instinct....ca sa vedeti ce inseamna sa fii cunoscut...mi-a venit sa-i zic: Scuze, Cristi! dar nu am zis nimic...decat un ma scuzati si... am ramas mai mult decat surprins de ce palaria mea asta se plimba in zi de Paste prin Medias fara sa fi fost vreun concert in zona?!
Ulterior am aflat ca prietena (sotia?) lui este din Medias...

Saracu' Cristi Minculescu, cred ca si acum mai bine de 10 ani am auzit intrebarea: "Stii ca Minculescu e pe moarte"? si de atunci baiatu' tot canta intr-una. Si cred ca va mai canta si de acum inainte mult si bine. Sper!

"Buna seara prieteni".

8 comments:

Donazz said...

Hahaha! Piesa e cover, cum ar veni oficial declarat, scrie si pe album. Restul e istorie...
Am o intreaga teorie referitoare la cum unii artisti sunt primiti cu respect orice porcarie ar scoate si altii poa' sa stea si-n cap si ii privim cu dispret. Alta data...
Salutari la DC si prin imprejurimi!

Roxi si Alex said...

Mai, sa stii ca si eu m-am lovit de nea' Cristi prin Sibiu, la un chiosc de ziare. Tocmai ce voiam sa intind banii si sa ''comand'' nu stiu ce ziar, cand dintr-un microbuz a tasnit nea' Cristi care s-a bagat cu tupeu (de vedeta) in fata mea si si-a cumparat si el un ziar, lasandu-ma pe mine cu banii intinsi si cu gura cascata...ca la concert, de altfel..

Flavius Ţerbea said...

donazz@sunt perfect de acord cu ce ai zis depre unele "junkuri" al unor diversi artisti, mai scunzi sau mai inalti. si ar fi interesant sti "expui pe larg" teoria referitoare la acest subiect, de ce nu?
multe salutari si in chicago:)

roxana@si ce ziar si-a cumparat?

Roxi si Alex said...

Sincera sa fiu..habar n-am ce ziar si-a luat! Gestul conteaza, nu? :)

Anonymous said...

Pe Luna plina scrie clar a cui e piesa;) asa ca nici vorba de furaciuni.
La De vei pleca scrie de asemenea ca e preluata dupa We wish you well.

Cate piese originale au? Gandeste-te numai cate albume au scos si socoteste daca ai rabdare ca-s tare multe:)

Anonymous said...

IRIS a fost, este si ramane ceea ce este mai bun in rock-ul romanesc. Veniti cu totii la un concert de rock’n'roll. Suporterii IRIS-ului pot acum sa se bucure de un nou site, complet, plin cu informatii updatate, cu fotografii si filmari din concerte, la adresa
http://www.iris-fansite.ro

Anonymous said...

Si apropo, Rodica Minculescu (sotia, nu prietena, ca sa stii si tu) e din Cluj-Napoca. Cat despre coveruri si melodii scoase de IRIS, citeste ce ti-a scris Zapacita.

Flavius Ţerbea said...

Eu asa am auzit...ca doamna Minculescu este din Medias si copii lor ar fi invatat la un liceu de acolo! Daca am fost informat gresit, imi cer scuze pentru raspandirea de "neadevaruri". Si da, probabil ca am formulat gresit intrebarea referitoare la cate coveruri si cate originaluri au cei de la IRIS. Eu zic ca au foarte multe piese originale, destule coveruri si o importanta influenta din mai multe formatii. Si nu ma hazardez sa spun ca sunt "the best of the best", dar sunt (este?) o trupa foarte importanta in muzica romaneasca. Si, din pacate, nu am albumele originale ca sa fi vazut neaparat compozitorul pieselor dar promit sa-mi cumpar un album original cu prima ocazie. Pana una alta ma multumesc cu piesele pe care le am stocate in calculator. Daca nu mi-ar placea muzica lor nu le-as tine/asculta, nu?! Dar pot si eu sa-mi dau cu parerea pe blogul meu fara a dori sa lezez pe nimeni, ca sa zic asa...
Si o sa dau adresa fanclubului IRIS mai departe (pe mess...) ca sa fie toata lumea impacata, k?