Sunday, March 22, 2009

Lakeisha

Este o colega la mine la munca care imi pare ca seamana cu Mowgli din Cartea Junglei: mica, super neagra, slaba, cu varul incalcit si cu o privire de om haituit.
Adevarul e ca a fost haituita: maica-sa si taica-sau au murit cand era mica, a crescut pe strazile din Norfolk si a ajuns la 20 de ani vai de capu' ei, dar de intarziat sau lipsit la munca nu a facut-o niciodata si nici nu stiu sa-i fi facut cuiva rau!
O, Doamne, si ii merge gura ca la o moara stricata...vorbeste intr-una despre orice, indiferent daca o asculti sau nu!
Marti seara am cam strigat la ea ca ma innebuneste cu melitza ei, miercuri seara am vazut-o intamplator si joi...
Hm, joi nu am vazut-o, desi mi-ar fi placut sa o vad.

De fapt, nu o sa o mai vad si aud pe Lakeisha (numele ei) pentru ca a murit. Da, a murit la 20 de ani calcata de doua masini.
Toti suntem tristi la munca pentru ca a murit cel mai nevinovat suflet de acolo.
Da, a murit un copil necajit, orfan, sarac, singur, vorbaret si inocent, futu-i...

1 comment:

Lola said...

:(
pacat ca exista momente ca astea sa ne aduca aminte ca ar trebui sa fim mai buni cu cei din jur.
Dumnezeu sa o ierte si sa o faca mai fericita acolo unde este.