Saturday, March 1, 2008

Din ciclul: Lucruri interesante li se intampla si altora

Vine de dimineata seful meu (Tom) pe de o parte suparat, pe de alta parte oarecum distrat...Cica a prins-o ieri pe fiica-sa de 16 ani in timp ce una alta cu "boyfriendul"...si ala tot de 16 ani, dar mai precoce, ca asta are deja un copil facut la 15 ani cu una!!! Seful ca seful...ca, oricum, e fiica vitrega...e a nevestei...dar cica asta(nevasta-sa) e in stare de soc.
Astia doi au venit amandoi in acelasi timp de la joburi...amandoi cu o ora mai devreme...si cand au deschis usa, "copiii" se tavaleau (ca sa fiu elegant) pe jos...complet dezbracati...bleah, naspa moment, nu?!
Tot ce a putut Tom sa zica: tu sa dispari acum din casa mea (lui) si tu pune-ti niste haine pe tine (ei)... Si Tom asta a fot luptator in trupele speciale la viata lui...vreo 20 de ani...e cat un munte! Si are si o colectie impresionanta de arme (dintr-alea, adevarate) si peste 500 de cutite de toate marimile. Putea si el sa-i zica tipului: alegeti o arma/ cutit/ ceva si zi-mi cum sa te omor, mama ta de magar care mi-ai facut fata de rusine...
Sau macar putea sa-i lase sa savureze prima experienta a fetei de asemenea natura...ca, se pare, ca a fost prima data...Dar cine sa-i si creada!
Oricum, nici nu vreau sa ma gandesc cat de penibil a fost pentru toata lumea...
Si vreau sa-i felicit pe cei caresunt parinti de baieti...ca parca tot nu-i asa de rau...

PS: Ce nu am inteles eu: de ce asta a zis la toata lumea patania fetei?!

No comments: