Wednesday, March 19, 2008

Lectia de cultura


Recunosc ca la capitolul citit stau extrem de prost in ultimii ani...daca in adolescenta si "anii timpurii ai tineretei" mele citeam foarte mult si destul de divers, mai nou, daca citesc cateva carti intr-un an e lucru mare. Ce rost as avea sa ma dau mare cu nu stiu cate carti si sa nu zic adevarul! Nu! Chiar nu prea mai citesc carti, din pacate...Mai citesc reviste si altele, dar carti, foarte rar.
Sper ca voi stati mai bine la capitolul asta! Chiar, ce ati mai citit in ultima vreme?

Deci, deoarece si pentru ca am reusit marea performanta sa dau gata o carte ("Cartea vietii mele" de Eugen Istodor) si, pentru ca mi-a placut foarte mult, v-o recomand cu caldura.
Si mi-a mai placut si filmul lui Corneliu Porumboiu "A fost sau n-a fost" !

Faina cultura romaneasca din ultimii ani. Sper ca "vom fi mai mult decat ce-am fost" si ca e de bine si de durata...

1 comment:

Roxi si Alex said...

Cateva carti pe an??? Pai stii ce inseamna asta? Ca fata de altii esti erudit, mai ''Cantemire''! Dar daca tot ai adus vorba de subiectul meu preferat, sa stii ca tocmai am terminat urmatoarele:
1.''Mama noapte'' a lui Kurt Vonnegut, un scriitor cu care se mandresc americanii destul de mult, ca doar e de-al lor. Cartea e despre un spion american din vremea Holocaustului.
2. ''Levantul'' lui Cartarescu (cu chiu cu vai, recunosc)
3. Restul de pieselor de teatru ramase necitite ale lui Marin Sorescu.
In curs de citire: ''Piata Washington'' a lui Henry James.A, iar in baie mai am o cartulie in engleza. Pentru concentrare.....hahahaaaaaa
Iacata ca ma laudai si eu o tzara...Mai asteptam sugestii de carti bune. paaaaaaaaa