Saturday, March 29, 2008

Revenim cu noi intamplari-zic eu- PREA interesante...

Sa tot fi fost ieri pe la 4 la amiaza...stateam eu cu Issam pe o banca din fata Fresh Market-ului...savuram pauza de masa si ne uitam dupa femei...cand auzim niste sirene de pompieri si ce-or mai fi ei vuind la o distanta relativ apropiata. Si ne intrebam noi plictisiti ce o mai fi si de data asta.

Fac o paranteza: pe aici, pe la americani, sunetul de sirena este foarte normal...la orice rahat de telefon la 911 se arunca baietii in masinile de salvare, pompieri si politie, dau drumul la sunet si lumina, s-or gandi ca-s la discoteca...se bucura si ei de actiune, cu sirenele lor cu tot, ca pana ne-am obisnuit tresaream de fiecare data. Si aveam destul de mult de tresarit...Oricum, este ceva perfect normal si nici nu mai bagam in seama, in mod normal, cand le auzim. Si cu asta inchid paranteza...

Deci asa...am intrat inapoi la munca si imi vedeam linistit de zarzavaturile mele cand vine o colega care locuieste in acelasi complex de apartamente cu noi si imi spune ca este o ambulanta si o masina de pompieri in fata cladirii mele si sa verific daca Maria este ok, asa, just in case... Si eu, sigur pe mine, zic ca nu am eu de a face cu asta, ca Maria e la munca si ca o fi vreun vecin, saracu'... No, nici nu termina asta sa-mi zica si imi aud numele strigat la statia de amplificare ca sunt cautat la telefon. Eu, calm, poate usor mirat, pentru ca nu prea sunt cautat pe telefonul de la job, raspund si aud doar cuvintele "door"(usa), "brocken"(sparta), "fire fighters"(pompieri) si mi se inmoaie picioarele!!! Inchid, o sun pe Maria sa vad daca e ok si o iau la goana sa-i zic sefului ca plec acasa ca-s probleme...stau la 5 minute de mers pe jos de la munca...de data asta le-am facut in 2...ajung, de departe vad "discoteca" si pe aia ca se agitau...Io vorbeam singur, imi venea sa strig, dar pana la urma, nu era mare lucru, doar imi sparsesera pompierii usa ca sa caute pe cineva care sunase la 911 si daduse adresa noastra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Era vecina, fir-ar ea sa fie, facuse un atac...eu stau la 7 A, ea la 7 D si, probabil, speriata, a zis alora la telefon prima litera din alfabet...ca asa o fi cel mai simplu. Si aia au venit la adresa indicata, au bubuit la usa, normal ca nu a raspuns nimeni...pentru ca eu si Maria eram cu treaba pe la lucru... au spart-o si au cotrobait prin apartament in cautarea "victimei". Intr-un final, si-au dat seama de greseala si au spart usa corecta, de data asta, ca tipa intre timp a mai sunat o data si le-a zis adresa ei, corecta, minune mare. Numa' ca pana sa le deschida...i-au spart si lui aia usa, ca sa nu zica ca au rezolvat doar una pe ziua respectiva!
Acum, ca sa fiu cinstit, cica aia era cazuta pe jos si nu a putut ajunge la usa sa deschida...
Oricum, in timp ce eu imi reveneam din soc, ea era scoasa pe targa din apartament si cu cuvinte stinse, vedeti, foarte draguta, si-a cerut scuze pentru ca mi-a provocat neplacerea!!! Dar sa stiti ca imediat dupa ce am vazut ca la mine e in regula, am intrebat cum se simte tipa, ca usa se repara, altele...mai greu. Numa' ca e ciudat cum s-a intamplat toata treaba si pana la urma, cinic fiind, problema ta e cea mai importanta. Si nici nu o cunosc prea bine pe tanti vecina...
Dupa ce m-am mai calmat, am vorbit cu managera de la complex si a ramas sa-mi schimbe usa...pana una alta e reparata doar cat sa tina pana luni dimineata.

Vecina acum cred ca e bine (e deja acasa...nu socializam cu ea...poate de data asta ne bagam in seama cu ea si-i ducem un compot, ceva), sper ca data viitoare cand mai suna la 911 sa fie mai atenta, in pana mea.
Ca nici nu vreau sa ma gandesc daca unul din noi era acasa si dormea de amiaza si nu auzeam bubuiturile in usa...ne trezeam cu gasca de pompieri in camera...va dati seama ca ne luau si pe noi cu salvarea...
Asa, care va sa zica, cu pompierii astia. Si cu vecinii...

1 comment:

Anonymous said...

Hahaha. Prea tare. Ai dreptate usa se schimba important e ca femeia e sanatoasa. Super bloggu bv