Friday, March 28, 2008

Pastile lor, 2008










De Pastile "catolice" am fost intr-o miniexcursie de o zi in North Carolina (in Roanoake Island) cu Lavinia si Mihai. A fost chiar fain, pacat ca vremea a fost cam rece si nu am putut sta foarte mult pe plaja, ca batea un vant subtire si...
Dar am facut destule pentru o zi: am mancat pranzul intr-un local din ala, ca pe vremuri (anii '60), am vizitat un acvariu (nu-l recomand si altora neaparat, e fainut, dar sunt altele mult mai meseriase pe aici), un loc misterios (The Lost Colony - cica aici a fost o colonie englezeasca [prima in America?] si cativa au mers inapoi in Anglia si cand s-au intors nu au mai gasit nici urma de colonie, nimic...chiar si azi inca se mai cerceteaza ce s-a intamplat cu respectivii...eu zic ca baietii indieni au venit, i-au rezolvat si au sters orice urma...ce mai atata mister...oricum, in prezent, locul unde se presupune ca a fost colonia este marcat de un bat infipt in pamant cu un scripete in varf [...], dar mai impozant este un amfiteatru pe malul apei unde se monteaza o piesa celebra, cica...ghiciti cum se numeste, asa, chiar "The Lost Colony"de Paul Green).
Ce-am mai facut? Ne-am plimbat prin padure un pic, am vazut mult flori, am tremurat pe malul Oceanului si...am ramas intepeniti cu mana la inima si cu "Desteapta-te, romane" pe buze cand am vazut pe un catarg din Nugs Head falnic tricolor romanesc cum se falfaie in vant!!! Pe bune, era tricolorul nostru...sincer, mi s-a facut pielea de gaina...deci, sunt patriot...au intrat fetele sa intrebe ce-i cu el acolo (era un magazin de hamace si alte chestii pentru pierdut vremea la soare)...raspunsul a fost putin dezamagitor, dar suficient de bun: e steagul romaniei, stim, il putei si cumpara...dar noi nu avem nici o legatura cu Romania...pur si simplu ne plac culorile!!! Ce sa mai, sunt mandru de drapelul nostru. Pe bune!
Si asa ca nu am avut noroc sa ne imprietenim cu niste romanasi de pe meleaguri nord caroliene si sa ne facem si noi o vacanta in Nugs Head (celebra statiune la Atlantic)... Ramane pe data viitoare.
Ne-am mai oprit cat sa facem niste poze la autobaza lui Grave Digger (!), celebru "sofer" pe truckuri din alea meseriase, ca-n filme...

Si asa a mai trecut inca un Paste. Mai avem inca unu' pe anul asta si asteptam Craciunul...




No comments: