Friday, June 13, 2008

Aproape istorie

...eu zic ca am fost la un milimetru (sau o palma si un varf de picior de-a lui Buffon) sa rescriem istoria! O fi vorba doar de fotbal dar, daca ceva misca un popor (sau o parte importanta din el) atunci putem zice ca e vorba de ceva mai mult decat un meci oarecare de fotbal. Parerea mea!
Am vazut meciul intr-un bar impreuna cu un italian (Andrea) si am trait la intensitate maxima meciul. Asta spre surprinderea unora din bar care habar nu aveau ce se intampla acolo...cred ca doar noi doi priveam la meci, restul isi vedeau de treburile si povestile lor...Dar cand au vazut cat de intens traim noi meciul au inceput sa fie si ei interesati de ce se intampla la TV! Spre sfarsit, cred ca aproape 10 oameni ne uitam la meci si numai unul a aruncat cu sapca (la propriu...) de pamant cand un roman cu numarul 10 a ratat sansa de a scoate Romania in strada! Din nou...ca pe vremuri!
Ar fi fost prea mult ca de 13 iunie (18 ani de la Mineriada...fir-ar al naibii, Iliescu) romanii sa se bucure in Piata Universitatii si in toate pietele din tara si, de ce nu, si de prin alte parti!
Oricum, eu am fost mandru de Nationala noastra si, de fapt, inca nimic nu s-a terminat. Dimpotriva!

Bravo, baieti!
HAI R O M A N I A!

No comments: