Monday, June 2, 2008

Noi nu o sa-l uitam!





Este "nasol...nasol...nasol" si foarte greu de constientizat ca a plecat dintre noi atat de repede!
Cum pana mea o sa mergem in Romania si sa vizitam mormantul unui bun prieten? Asa ceva nu se poate accepta prea usor si rational! L-am vazut inainte de a pleca mare cat un munte, vesel, dornic de viata si fericit ca-i are pe Bianca si pe Darius si acum...Am vorbit cu el cu o saptamana inainte de a se duce si parea optimist si gata sa "lupte pana la capat"! Prea scurt a fost capatul!
Cine ma saluta cu "salut, capitane!", ne transmite "pupici pe botici"si se gandeste la "costuri" si la "preparatul de baza"? Si cate si mai cate ar fi fost de povestit si de adus aminte...uf...ca sa nu zic xxtu-i...

1 comment:

Roxi si Alex said...

Nici noi n-o sa-l uitam pe Ovi...Si acum mi se pare nefiresc, total aiurea si nedrept ca l-am vazut pe Ovi intr-un sicriu. Dar sunt convinsa ca de acolo de sus va avea grija de Bia si de Darius...Iar noua, celorlalti, nu ne ramane decat sa ne aducem aminte de el cu drag si cu dor...