Thursday, June 5, 2008

Noi prin Richmond Zoo





Este pentru a doua oara cand vizitam o Gradina Zoologica in America si tot pe o caldura insuportabila am vazut-o ca si pe cea din Norfolk...
Richmond Zoo este situata undeva intre mama naibii si Cuca Macaii, intr-o padurice, fara mai nici un indicator...eu zic ca acum au mutat-o din alta parte, ca prea arata facuta in pripa. Oricum, super interactiva...puteai pune mana pe multe animale...Maria chiar a si pupat un baby magarus. De dotata era foarte bine dotata...pe mine m-au impresionat girafele, rinocerii, pasarile Flamingo si testoasele de Galapagos...m-au dat gata pinguinii...i-am mangaiat pe cativa si unul s-a indragostit de mine, ce sa zic, erau haioase si pareau periculoase gorilele si inca cateva specii de maimute mici si mai mari...erau un tigru bengalez si unul argintiu, cativa ursi, tot felul de capre si caprioare, pasaret, "caini de preerie"...un fel de sobolani simpatici care stau in fund si sunt comici, un papagal urias care statea liber pe o craca...habar nu am cum il fac aia sa-l tina in perimetrul "unitatii", camile, lame si dromaderi, bizoni lesinati de caldura si inca alte cateva specii de animale pe care nu mi le amintesc chiar acum, inclusiv vaci (!)...ei zic ca sunt peste 450 de animale acolo, sa-i credem pe cuvant.
Ca sa zic asa... este destul de dotata Richmond Zoo asta...chiar merita 9,75$/persoana ca sa o vizitezi pentru cateva ore...asa cum am facut noi.

No comments: