Monday, June 23, 2008

Siguranta muncii?

...cica vom avea la job mare inspectie, mare! Asa ca toata lumea la datorie...curatenie, hartogarie in ordine, tot tacamul ca, na, vine vicepresedintele companiei si sa fie totul in ordine. Bineinteles, inspectia asta sperie doar pe seful al mare...ca noi nu prea avem treaba...ne facem datoria ca de obicei, mai mult sau mai putin profesionist. Care cum poate...
Dar, unde am vrut eu sa ajung! Am zis ca daca tot sunt de dupa amiaza la munca si nu prea e de facut mare branza sa spal cu presiune niste chestii pe care le folosim noi la depozitat...M-am gandit sa astept si eu racoarea, ca nu e placut sa stai afara, in soare...Numai ca, spre surprinderea mea, am fost frumos atentionat ca nu carecumva sa stau afara -in spatele magazinului- dupa ce se lasa intunericul!!! La intrebarea mea "ca de ce?" ei mi-au zis: din motive de siguranta!
Nu vor sa-si asume nici un fel de risc, baietii!

No comments: