Monday, June 16, 2008

Nerecomandat vegetarienilor

Ce se vede in farfurie: costite (ribs), doua copane imense de pui, cartofi prajiti si onion rings (ceapa pane...foarte buna).
Ce nu se vede in poza: burtile noastre dupa ce am mancat...ca de abia ne-am mai ridicat de la masa!
Ce ar mai fi demn de remarcat:
- desi pare imposibil asta este doar o jumatate de portie(!)...la portia intreaga iti mai arunca o "tabla" de costite pe farfurie;
- pe masa este un teanc de servetele...este nevoie...ca sa-ti stergi degete, guri, barbii si alte chestii pe care ti se scurge mancarea
- sunt vreo 10 tipuri de sos pentru costite...ca astia cam asa le mananca, cu diverse sosuri...eu recomand tipul Tennessee si Memphis
- fiecare fel de mancare vine cu doua feluri de garnitura (sides), la alegere: cartofi prajiti, onion rings, coleslaw (un amestec de varza alba si rosie, morcovi si maioneza), broccoli, legume sote, legume la grill, salata de cartofi, cartofi piureu sau/si un cartof copt cu unt, samntana si un pic de ceapa verde deasupra;
- pret... pentru ce se vede in poza (asta am halit eu), pentru costita cu salata de cartofi si legume a Mariei, limonada si Cola...plus taxe si baccis (aproape obligatoriu!): 40$. Foarte rezonabil, zic eu;
- numele si locatia localului: County Grill & Smokehouse...la granita dintre Newport News si York County...pe ruta 17...in complexul unde este si magazinul rusesc...de la care am luat niste halva si cabanosi sa te lingi pe degete!

No comments: