Thursday, June 19, 2008

Charlottesville, Va@ Downtown Mall





Daca tot s-a scumpit benzina - si in lipsa de alta ocupatie in ziua respectiva...marti, adica - am zis sa mai vizitam inca vreun oras de prin vecini. De data asta am ales Charlottesville; oras in care s-au nascut trei presedinti americani (Thomas Jefferson, James Mdasion si James Monroe), important centru universitar (University of Virginia), aproape de munti (si vai), cu multe retaurante faimoase (cica), loc unde se intampla tot felul de evenimente culturale...ce sa mai, are ceva atributii pentru care se arata demn de a fi vizitat...
Deci, am ajuns, am mancat (prost) la o tersa italiana, ne-am plimbat putin pe centru (superb, ca-n Europa...Sibiu, mai exact...multe magazine chic, anticariate, baruri si terase, vagabonzi, multa lume, galerii de arta, cinematografe, pavilion pentru concerte...ce sa mai, fain), am intrat intr-o galerie de arta unde era o expozitie foto cu oameni fara maini sau/si picioare in diverse pozitii grotesti, am vazut parcarea de la Monticello (aici e casa lui Thomas Jefferson...loc important pentru americani si nu numai...zic ca am vazut parcarea pentru ca nu am intrat sa vizitam...ia aproape o zi...pentru ca mai era o ora pana la inchidere...am zis sa salvam 30$...si deja eram si cam fara chef de vizitat...dar macar stim unde este...pentru data viitoare) si...inapoi acasa...cu gandul la meciul Romania - Olanda...meci care mai bine nu s-ar mai fi disputat...
Pare simplu, dar sa conduci 6 ore (dus-intors) pentru o pizza proasta, o scurta plimbare pe jos si o expozitie foto aiurea nici nu stiu daca se merita...
Oricum, data viitoare vom lua referinte pentru un restaurant ca lumea, ne vom face timp si de vizitat una alta si vom si sta peste noapte, ca-i mai simplu. Si sunt si muntii aproape...jumate de ora buna...dam o fuga si acolo.
Dar pentru ca ne-a placut centrul pietonal si am vazut munti si dealuri (dupa mai bine de un an), am respirat aer altfel...mai racoros, probabil ca a meritat 6 ore de condus!

Si macar nu m-am enervat in fata televizorului pentru meci...Desi am sunat (si am fost sunat) foarte des...pe la 2-0 pentru Olanda mi s-a descarcat bateria, ca sa nu mai imi bat capul degeaba.

No comments: